Europska unija dodjeljuje 132 milijuna eura za promociju poljoprivredno-prehrambenih proizvoda.
Europska komisija osigurava financiranje promotivnih aktivnosti kako bi podržala održivost, konkurentnost i sigurnost hrane. Cilj je razviti nova tržišta i povećati prepoznatljivost EU proizvoda kroz kampanje unutar EU-a i u trećim zemljama.
Od ukupnog budžeta za 2025. godinu, sredstva su podijeljena na:
-63,4 milijuna eura za promociju u trećim zemljama
-58,6 milijuna eura za promociju na unutarnjem tržištu EU-a
Za EU tržište sredstva su raspoređena:
-17,1 milijun eura – promocija EU oznaka kvalitete (PDO, PGI, TSG)
-28,8 milijuna eura – kampanje za ekološke i održivo proizvedene proizvode, uključujući viši standard dobrobiti životinja
-12,7 milijuna eura – povećanje konzumacije svježeg voća i povrća u sklopu uravnotežene prehrane
-10 milijuna eura – krizne mjere u slučaju poremećaja tržišta
Za treće zemlje namijenjeno je:
-16,3 milijuna eura – kampanje za Kinu, Japan, Koreju, Tajvan i jugoistočnu Aziju, 17,3 milijuna eura – ostale geografske regije, 9,3 milijuna eura – Kanada, SAD i Meksiko, 5 milijuna eura – ekološki i održivi proizvodi iz EU-a na trećim tržištima
-5 milijuna eura – krizne mjere u slučaju poremećaja tržišta
Prijave su otvorene do 23. travnja 2025. godine.
Više informacija možete pronaći OVDJE!
zip.krmedia.hr/Foto: enjoy-its-from-europe.campaign.europa.eu 27.02.2025.