Iz policijske uprave krapinsko-zagorske upozoravaju građane da zbog čestih prevara ne uplaćuju novac ili prosljeđuju kodove vrijednosnih bonova prije nego što provjere sve informacije.
Jučer, 21. kolovoza 75-godišnji hrvatski državljanin prijavio je kako je u ponedjeljak, 19. kolovoza 2024. godine dobio SMS poruku, a zatim i više poruka putem aplikacije za komunikaciju nepoznate osobe s nepoznatog broja, sa sadržajem kao da mu se obraća sin i da mu je hitno potreban novac. Nakon toga, 75-godišnjak je idući dan u banci uplatio novac na račun nepoznate osobe misleći da se radi o njegovom sinu. U telefonskom kontaktu sa sinom dan kasnije, shvatio je da je prevaren.
SADRŽAJ PORUKE:
„tata ovo je moj novi broj možeš li mi posalji whatsapp ili viber poruku“
Upozoravaju se građani da ukoliko prime ovakvu ili sličnu SMS poruku, nikako ne odgovaraju na nju niti slijede poveznicu i uplaćuju novac ili šalju kodove vrijednosnih bonova. Naime, riječ je o obliku prijevare te se preporuča građanima da ako dobiju takvu poruku, prvo stupe u kontakt sa svojim djetetom koje navodno traži pomoć kako bi provjerili istinitost informacije prije uplaćivanja novca.
zip.krmedia.hr 22.08.2024.