Porezna uprava Republike Hrvatske izvijestila je kako će svi elektronički servisi i usluge za građane i poduzetnike biti privremeno nedostupni od petka, 4. srpnja 2025. u 16 sati do ponedjeljka, 7. srpnja 2025. u 8 sati, zbog planiranih radova u sklopu projekta digitalne transformacije.
Riječ je o velikom projektu kojim se modernizira informacijski sustav Porezne uprave s ciljem prilagodbe suvremenim zahtjevima digitalnog poslovanja. Novi sustav omogućit će veću dostupnost i učinkovitost elektroničkih usluga kako za građane i poduzetnike, tako i za tijela državne uprave.
Tijekom spomenutog razdoblja neće biti moguće korištenje niza usluga putem sustava eGrađani, uključujući uvid u stanje porezno-knjigovodstvene kartice, generiranje barkoda za elektroničko plaćanje poreznog duga te podnošenje zahtjeva za preknjiženje i povrat preplaćenih sredstava. Također, neće biti moguće izdavanje potvrda, predaja zahtjeva za izdavanje porezne kartice, prijava poslovnih prostora u fiskalizaciju, niti predaja različitih obrazaca poput prijave poreza na dobit, PDV-a, JOPPD-a te drugih.
Važno je naglasiti da će sustav fiskalizacije računa, dodjela OIB-a i dohvat podataka iz evidencije OIB-a raditi neometano.
Za one obveznike koji u razdoblju privremene nedostupnosti sustava budu isplaćivali plaće ili mirovine, predaja obrasca JOPPD bit će omogućena čim sustav ponovno postane dostupan, a ti će obrasci biti smatrani pravovremeno predanima.
zip.krmedia.hr 02.07.2025.