Međunarodna konferencija TOURISM 365 smatra se jednim od najznačajnijih godišnjih okupljanja turističkih profesionalaca u Hrvatskoj.
Ove godine po prvi puta se odvija u trajanju 3 dana – 2.-4. listopada 2023.g., u Tuheljskim Toplicama. Sedmo izdanje međunarodne konferencije prepuno je noviteta te sadrži čak tri eventa u jednom – Stratešku konferenciju TOURISM 365, Smart Tourism Meet Up i b2b Marketplace.
Prvi dio konferencije posvećen je strategijama razvoja turizma, panel raspravama i analizama turističkih rezultata uz prijedloge kako poslovati u razdoblju obilježenom brojnim promjenama i izazovima, razvijati inovativno i održivo poslovanje te ostvariti novu budućnost turizma.
Gostovanje turističkih stručnjaka iz Hrvatske, Slovenije, Italije, Španjolske, Grčke, Njemačke, Velike Britanije i SAD-a otvorit će najaktualnije teme: održivost, nove tržišne prilike, inovativni cjelogodišnji turizam i budućnost turizma, a raspravljat će se i o potencijalima suradnje između zemalja/turističkih destinacija u srednjoj Europi i Mediteranu.
Smart Tourism Meet Up promovira nove tehnologije, digitalizaciju i AI, ali i kreativno poslovanje te odvažne projekte koji donose značajne promjene i novitete. Bit će predstavljeni zanimljivi i inspirativni slučajevi najbolje prakse i primjeri turizma Out of the box.
TOURISM 365 dovodi u Hrvatsku globalne buyere zainteresirane za cjelogodišnji turizam
Drugi dan konferencije posvećen je konkretnom djelovanju, odnosno tržišnim prilikama, prodaji i promjenama u komunikaciji s tržištem. Po prvi puta organizira se B2B susret s naglaskom na ponudi cjelogodišnjeg turizma, u suradnji s New Deal Europe, specijaliziranom tvrtkom za B2B u turizmu iz Londona.
TOURISM 365b2b Marketplace nudi platformu za sklapanja novih suradnji i poslova između 30-tak globalnih buyera – predstavnika turoperatora, putničkih agencija i savjetnika za putovanje iz SAD-a, Velike Britanije i glavnih europskih emitivnih tržišta i najvećih hrvatskih hotelskih kompanija, DMC-a i najznačajnijih turističkih agencija koje posluju u Hrvatskoj.
Nakon b2b Marketplacea buyeri će imati priliku upoznati ponudu i ljepote nekoliko cjelogodišnjih destinacija – Zagorje, Zagreb, Kvarner i Istru na putovanju na kojem će biti prezentirane kulturne, gastronomske i wellbeing ponude Hrvatske u periodu nakon ljetne sezone.
Drugog dana događaja po prvi puta ikad, stage će preuzeti i poznati novinari najutjecajnijih europskih turističkih medija i predstaviti svoje viđenje razvoja turizma i ključnih izazova turističkog poslovanja. Nezaobilazni akteri koji prenose vijesti, novitete, pišu putopise i „čuju se“ samo u pisanom tekstu, imat će priliku diskutirati ključne turističke teme i rezultate.
Paralelno s odvijanjem b2b Marketplace, TOURISM 365 ponudit će kroz 2 tematske radionice nova znanja i informacije o 2 značajna trenda današnjice – Z generacija i Storytelling.
Najznačajnije promjene odvijaju se u svijesti mlađih generacija turista, koje su s intenzivnom prisutnošću novih tehnologija u svakodnevnom životu utjecale na potpunu promjenu načina komuniciranja, oglašavanja, izbora destinacija i iskustava tijekom putovanja. Prva radionica donosi prikaz i niz savjeta o Z generaciji koja je sve brojnija u putovanjima, i to pod palicom originalnog Daria Marčaca i njegove Crew grupe mladih TikTok-era, a druga predstavlja tajne Value designe-a i storytelling-a te privlačenja gostiju u destinaciju u organizaciji Horwath HTL-a.
Naglasak na “Think big”
Sedmo izdanje međunarodne konferencije stavit će naglasak na „Think big“ pristup razvoju turističkih projekata i destinacija. Konzultantica i direktorica konferencije TOURISM 365 i tvrtke Julius Rose, Ivana Kolar objašnjava što točno stoji iza toga:
-„Think big“ označava pristup razmišljanju i planiranju koji potiče na ambiciozne i inovativne ideje i ciljeve izvan uobičajenih okvira. Odlučivanje na velike korake može biti riskantno, ali i donijeti velike nagrade u slučaju uspjeha. Ključno je da ovakav način razmišljanja potiče kreativnost, hrabrost i želju za postizanjem izvanrednih rezultata. U našem poslovanju trebamo „think big“, i to u našim strategijama, u planovima, u proizvodima, u marketingu. I u konačnici – u rezultatima. Ako smo svi zadovoljni malo većim prihodima od prošle godine, pojedinačno i ukupno, drugačije ne ćemo niti ostvariti. A slobodni smo kreirati što god želimo, nove proizvode, nove destinacije, nove itinerare, nove načine zabave i opuštanja i nove sezone. Granica je samo naša mašta. I naša motiviranost. A sastojke imamo – priroda, kultura, zdravlje, sport, baština, autentičnost, povijest i nasljeđe, lifestyle i beauty, zrak, hrana, voda, način života, slobodno nastavite niz… – naglasila je Kolar.
Tradicionalno, konferencija će ugostiti i predstavnike Ministarstava turizma i europskim država te Nikolinu Brnjac, ministricu turizma i sporta.Na konferenciji svoje ideje, vizije i iskustva podijelit će vrhunski stručnjaci poput: Tom Jenkins, direktor Europske Turističke organizacije ETOA, Filippo de Miccolis Angelini, savjetnik i vlasnik jednog od najboljih euopskih agroturizama koji surađuje s Dolce&Gabbana, Thomas Bömkes, suorganizator ITB Berlin, Simone Zagrodnik, direktorica Udruge termalnih gradovaEHTTA, Robert Dee i Tine Murn, direktori New Deal Europe, Tomislav Pamuković, suosnivačMuzeja Iluzija, Danielle Whitmore, Direktorica Internova Travel Group, Ivana Budin Arhanić /Valamar Rivijera, Carlos Cendra /Mabrian, Dario Marčac /Crew, novinari – Mary Novakovich, Anja Mutić, Camilla Bell-Davis i drugi. A pridružit će nam se na konferenciji i tajni gost, koji će sigurno oduševiti sve prisutne.
Konferencija TOURISM 365 okuplja turističke lidere JI Europe
O uspjesima prošlogodišnjih konferencija govorila je Ivana Kolar kao i željama za ovogodišnji event.
-Konferenciju TOURISM 365 pokrenula sam prije 7 godina kao entuzijastični projekt kako bih ukazala na potencijale cjelogodišnjeg turizma u Hrvatskoj, budući da turizam u Hrvatskoj aktivno posluje tek nekoliko ljetnih mjeseci, kao i na čitavom Mediteranu. Tijekom godina konferencija se razvila u jedan od najuglednijih skupova turističkih lidera JI Europe koji se bavi glavnim turističkim izazovima, trendovima i raspravlja o budućnosti sektora. Event povezuje politiku, poslovanje velikih kompanija i malih poduzetnika te usklađuje strategije s najboljim praksama – kazala je Kolar dodavši kako je cilj inspirirati publiku na nove ideje, hrabre projekte i velike korake ne samo u Hrvatskoj, već u široj Regiji.
-Upravo zbog svega toga ove godine donosimo novi sadržaj, po prvi put uključujemo Smart Tourism Meet Up, organiziramo b2b Marketplace i radionice o ključnim trendovima. Cilj nam je okupiti iskusne turističke lidere, ali i mlade profesionalce koji će već sutra upravljati razvojem turizma i odlučivati o turističkoj budućnosti. Izrazito je važno uključiti ih u strateške rasprave i poticati ih na „think big“ način razmišljanja i odvažne korake – najavila je Kolar.
Konferencija se odvija ne engleskom jeziku. Prošle godine okupila je više od 1.000 sudionika (uživo i online) iz čak 26 zemalja,a odvija se pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma i sporta, Hrvatske gospodarske komore, Krapinsko-zagorske županije i Hrvatske turističke zajednice.
Organizator konferencije je Julius Rose poslovno savjetovanje, a suorganizatori su New Deal Europe, Terme Tuhelj, SLO CRO Poslovni klub, Obzor putovanja i Poslovni klub Skup za Zagorje. Ključni partneri konferencije su i TZ Zagorje, TZ Grada Zagreba, TZ Kvarner, TZ Istra, Valamar Rivijera, Zagreb Hilton Hotels i Costabella Hilton resort te tvrtke Prostoria, Orvas, Regeneracija, Kamgrad, Radgonske Gorice, Afrodita i Paloma.
Više informacija i mogućnost registracije nalazi se na: www.turizam365.com
Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.
Neophodni kolačići
Neophodni kolačići trebali bi biti omogućeni uvijek kako bismo mogli spremiti vaše postavke kolačića.
Ukoliko onemogućite ovaj kolačić, mi nećemo moći spremiti vaše postavke. To znači da ćete prilikom svake posjete morati odobriti ili blokirati kolačiće.