Od početka školske godine traje projekt „Čitajmo naglas, čitajmo zajedno djela Ivane Brlić-Mažuranić!“ čime se promiče kulturu čitanja kao osobita društvena vrijednost.
U projektu su sudjelovali učenici četvrtog razreda matične i područnih škola Podgora i Škarićevo. Voditeljica projekta bila je stručna suradnica knjižničarka uz podršku učiteljica Martine Štrok, Gordane Pavić, Dubravke Pernjek i Romine Topolovec.
Čitanje pruža mogućnost stjecanja novih spoznaja, povećanja tolerancije i širenja vidika. Čitanjem i promišljanjem o pročitanom potiče se međusobno uvažavanje i prihvaćanje, te promiču vrijednosti koje nisu uvijek mjerljive i vidljive, ali su dugoročno važne za kvalitetu života pojedinca, a time i zajednice.
U čitanju naglas sudjelovali su svi učenici, čitanje se izmjenjivalo sa raznovrsnim aktivnostima čime su učenici unaprjeđivali vještine čitanja, stjecali nova znanja i iskustva, razvijali kritičko mišljenje, maštu i kreativnost te bogatili rječnik. Aktivnim sudjelovanjem i izvršavanjem zadataka učenici su pokazali interes i zadovoljstvo ovakvim načinom rada, a upoznali su i izvore znanja u tiskanom i digitalnom obliku.
Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.
Neophodni kolačići
Neophodni kolačići trebali bi biti omogućeni uvijek kako bismo mogli spremiti vaše postavke kolačića.
Ukoliko onemogućite ovaj kolačić, mi nećemo moći spremiti vaše postavke. To znači da ćete prilikom svake posjete morati odobriti ili blokirati kolačiće.